සිතන්නට යමක්...02





ජනප්‍රිය කථිකයෙක් ඩොලර් 20 ක බිල්පතක් මගින් සම්මන්ත්‍රණයක් පැවැත්වීම ආරම්භ කළේය. ඔහු කතා කිරීම ඇසීමට 200 දෙනෙකුගෙන් යුත් පිරිසක් රැස්ව සිටියහ. 

ඔහු ඇහුවා, 

"කවුද මේ ඩොලර් 20 බිලට කැමති?"

අත් 200 ක් ඉහළට ගියේය. 

"මම මුලින්ම මේ ඩොලර් 20 ඔබෙන් කෙනෙකුට දෙන්නම්, ඊට පෙර මං මෙහෙම කරානම්..."

ඔහු බිල්පත ඉරා දැමුවේය. 

ඉන්පසු ඔහු නැවත, 

"තවමත් එය අවශ්‍ය කාටද?" 

අත් 200 ම තවමත් ඔසවා ඇත. 

"හොඳයි,"

"මම මෙය කරන්නේ නම් කුමක් කරනවද?"

ඉන්පසු ඔහු බිල්පත බිම හෙළා,සිය සපත්තුවෙන් පාගා දැමුවේය.. 

ඔහු එය රැගෙන නැවත වතාවක් සමූහයාට පෙන්නුවේය.. බිල්පත සියල්ලම ගරා වැටී අපිරිසිදු වී ඇත.

 "දැන් කාටද එය අවශ්‍ය?"

සියලු දෑත් තවමත් ඉහළට ගියේය. 

" මිත්රවරුනි, මම ඔබට ඉතා වැදගත් පාඩමක් පෙන්වා ඇත්තෙමි. මම මුදලට කුමක් කළත් ඔබට එය තවමත් අවශ්‍ය විය. එය තවමත් ඩොලර් 20 ක් විය....... අපේ ජීවිතයේ බොහෝ වාර ගණනක් ජීවිතය අපව පොඩි කර අපිරිසිදු කරයි. අපි නරක තීරණ ගන්නවා හෝ දුර්වල තත්වයන් සමඟ කටයුතු කරනවා විය හැක. අපට කිසි වැදගැම්මකට නැති බවක් දැනේ. කුමක් සිදු වුවද, ඔබට කිසි විටෙකත් ඔබේ වටිනාකම අහිමි නොවේ. ඔබ විශේෂයි - එය කිසිදා අමතක නොකරන්න!"

Comments

  1. මම මේ කතාව මෑතකදි jay shetty කියන පුද්ගලයා යූටියුබ් එකට කල විඩියෝවක දැක්කා...හරිම අපුරු කතාවක්....වෙලාවක් තිබ්බොත් මෙයාගේ විඩියෝ බලන්න...ජීවිතේට ගන්න දේවල් තියේ

    ReplyDelete
    Replies
    1. මං එයාගේ සමහර වීඩියෝ බලලා තියෙනවා... පොසිටිව් විදියට හිතන්න එයාගේ සමහර වීඩියෝස් හුඟක් උදව් වෙනවා ස්තූතියි අක්කට...

      Delete
  2. විනීත පූ කිව්වා වගේ ඉතාමත් වටිනා පාඩමක් අරු.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ස්තූතියි කලණ... ඔබේ වටිනා අගය කිරීම් වලට හැමදාමත්..

      Delete

Post a Comment

Popular Posts